Dum i huvet!

Anonym om Onsdag:
ööhm, ingen du behöver bry dig om. men som jag sa - du börjar likna
din mamma och det är inget bra. tro mig.


Vem fan e du som skrivit den kommentaren???!!! My guess is att du inte
ens känner varken mej lr min mamma.. För hade du gjort de skulle du
aldrig skriva en så korkad o respektlös kommentar.. Vafan vill du me ditt liv?
Och om du nuverkligen menar va du skriver
 varför skriver du inte ut ditt namn och står för de??
Tror inte att du skulle uppskatta att nån snackade skit om din mamma..
Min mamma e fan bäst och hon har iaf lärt mej att respektera andra, dvs att
jag skulle aldrig skriva en sån kommentar i någons blogg lr liknande..
Hon har oxå lärt mej att stå för va jag säger vilket e tydligen mer än va din
mamma lärt dej.. Så tänk dej för innan du skriver en sån sak igen..
Och förresten du behöver inte läsa min blogg fler gånger.. !!

Oh ja visst de, din ip adress sparas kul va? ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

då hade du vetat att de inte är samma person som skrev de första gången xD

2009-02-16 @ 16:40:55
Postat av: mamma

Tack Alex men inte behöver du försvara mej,O vet du vad? Jag tycker du är jätte söt men det bästa är nog ändå din indré skönhet

vilket den person tycks sakna helt

Ack denna stora värld med dessa små kryp

Kram Mamma

2009-02-16 @ 17:19:20
Postat av: dannjella

FUCK anonym!

2009-02-18 @ 13:00:14
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Alex

Håller fullständigt me dej Danni

2009-02-19 @ 17:14:41
URL: http://msalex.blogg.se/
Postat av: Linnea

Har en hemsida till dig babe, där man kan söka upp vem som skriver via deras IP-adress. Ska prata med min hacker till älskare ;)



Jag älskar sånt här! Popcorn till detta YES!

2009-02-20 @ 13:47:30
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Postat av: Jasmine din buttgnugg

HAHA alltså vem är det som är sån retard? Buttgnugg for life - alex du är sååå söt hahaha :D pissa på den personen!

2009-02-22 @ 12:42:37
Postat av: Alex

Jaa palla sånna människor.. lova ya guys!

2009-02-22 @ 18:36:14
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0