Nääästan..

Ja nu e de nästan helg.. Fast de blir bara en halv helg för min del
denna helgen oxå.. Fri imorron men jobbar lörda.. :/ Litta trist
med tanke på att man jobbat så mycke nu under veckan men hej,
jag kan inte klaga..

Ikväll e jag iaf ledig så jag ska på puben, där e en ny aupair i stan och
Michaela o jag står för välkomst kommiten haha :D

Igår hade jag en riktig kanon dag, Michaela o hennes pojke Sam kom hit
och hämtade upp mej o pojkarna, sen begav vi oss in till stan där vi gick
och käkade lunch.. Sen va de bowling som stod på shemat :D
Kom bara tvåa första gången (det ska då tilläggas att pojkarna hade skydd på
sidorna) och Sam storspelade och jag va värre än värst.. Hmm
Andra omgången vann jag därimot! Känndes bra hahaha..
Michaela kom sist både gångerna precis som vanligt hahahaha..

Efter bowlingen åkte vi hem till Michaela, pojkarna bänkade sej direkt framför
sitt wii och Michaela o jag kollade ännu en gång på Sex and the City filmen, jag
bara äääälskar den <3
Sen hem o lämna mina pojkar sen bestämde vi oss för att gå o käka på
indiskresturang, de va sååå gott mmmm.. Sen blev de bio (igen) denna
gången blev de Confessions of a Shopaholic.. Den va rätt roligt men väldigt
tjejig så ingen film jag rekomenderar tll nårra hanar haha..

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0