Rubrik

Jaa då kanske de va dax för en liten uppdatering nu när de e måndag o allt.

I fredags blev de svensk kväll, jag o Marcus åkte till Frankie & Bennies

och käka middag sen hem till Marcus där vi kollade på Wallander.. Såå

skönt att få höra lite hederlig skånska :D

I lördags va de dax för fottoshoot igen, de va kul som fan, denna gången va ju
Michaela oxå med så de va roligt att ta nårra fotton tillsammans oxå..

Sen på kvällen va de dax för Nicos leaving party, va jätte kul, massa folk va ute
och ett par som man inte sett på jätte länge.. Öl, drinkar och shottar gick ner och
jag har fortfarande världens träningsvärk då mesta dels av kvällen spenderades
på dansgolvet :D En riktigt höjdar kväll som man fick betala dyrt för på söndagen..

Idag e de måndag igen, woho.. (sarkastisk?) för tillfället regnar de ute men tydligen
så ska va ha snöstorm ikväll haha de e fan bara i england man kan ha spöregn
och snöstorm på en och samma dag.. Palla.. De har snöat i 5 dagar nu och jag vill
såååå gärna att snön ska försvinna, alla e så jävla handikappade så de finns inte.
Aja dax att sluta gnälla och kanske ta en dusch? hmm ja så får de bli..

Love ya all (okej nu ljög jag haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0