Tisdag..

Jag känner på mej att denna veckan kommer suga..
Vill ni veta varför? Jo för de e dax för pms igen.. Woho
lyckliga mej.. Sur som en citron e jag o jag står knappt ut med
mej själv, då e de fan illa..

Aja gymmet nu, vattengympa står på shemat så förhoppningsvis
så blir jag lite gladare av de..

Oh förresten de e snö här och då slutar världen fungera, skolorna stänger
lr sslutar tidigare, folk jobbar hemmifrån osv osv.. Visst de kanske låter helt
normalt när man har en 50 cm snö men här har vi knappt 2 cm...
PALLA DOM JÄVLA KORKADE OCH HANDIKAPPADE ENGELSMÄNNEN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk på att Engelsmännen är läs kunniga Kram Mamma

2009-02-03 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0