Baaack

Sorry för den dåliga uppdateringen, jag har helt enkelt inte haft tid o ork.

Helgen har vatt wonderbar :D Va ute både fredag och lördag, dansade,
drack öl, snackade skit och skrattade ja ni vet allt sånt :)

Va på IKEA i lördes oxå me Marcus och Michaela, jag inhandlade en smink
spegel sen störtade jag o Marcus ut i "swedish food shop" där det inhandades
knäckebröd ost och självklart lite daim hahaha :D
Åt ju köttbullar, kokt potatis, gräddsås och lingon när vi va där.
Michaela följde mitt exempel fast Marcus som dessutom e svensk vill ni
veta va han åt? Jo köttbullar me pasta, brunsås och lingon? Liksom what?
Jag tror han har bott i england alldeles för länge.. Udda..


Måndag idag då, va på gymmet innan och svettades bort alla helgens bravader.
riiikrigt skönt, sen avslutade vi med steamroom och bastu :D Skönt!

Ikväll blir de jobb, rätt skönt, då har jag iaf en ursäkt för att stanna hemma och
slappa hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0