Dagen

Jaha idag va jag me Michaela i Nottingham, hon skulle prata me dom
på universitetet där.. jag fick va kartläsare hahaha.. Vi hittade faktiskt..

När vi va klara me snubben så gick vi o tittade lite sen satte vi oss och
tog en fika o kollade på alla snyggingarna där va haha..

Sen va de hem igen, byta om och sen på gymmet.. Blev inte ett så hårt
pass idag, hela min kropp gör ont sen igår haha.. Men gjorde iaf kondis
i 25 minuter sen mage, ben och armar.. Sen va vår personliga tränare där
så han körde lite boxning me oss, skit kul :D Men mina armar e DÖDA!

Ikväll, hmm vettifan va som händer än, Gary bjöd hem mej så vi får väl se..

Imorron börjar min jobbehelg.. Graham åker till Italien och kommer inte hem
förrän på söndagnatt.. Men ska bli rätt skönt me en lugn helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0