Helgen!

Fredag: Det va bio och middag som stod på shemat, mötte upp
Nicolette nere i stan sen gick vi upp till bion. Va och åt på Frankie
and Bennies först, meega goda hamburgare! Sen va de dax för bio.
Såg Bridewars lr vafasen den hette, riktigt tjejfilm men fick nårra skratt iaf.

Efter filmen gick vi ner till stan igen där vi mötte upp lite folk.. Blev en rätt
sen kväll. Dips kom och hämtade mej hos Nicolette vid halv 4 haha..

Lördag: Träffade Grahams nya flickvän för första gången, vi va och
käkade lunch, jag gillar henne jätte mycke :) Sen hem här en sväng och
packa, duscha o sånt, sen hem till Michaela så hon fick packat. Vid
halv 5 tiden kom grabbarna och hämtade oss och vi begav oss mot bham.

Framme på hotellet blev de drinkar, smink, hår och naglar. Rachel, den engelska
tjejen jag träffa hemma i sverige kom och gjorde oss sällskap.. Sen vid 9 tiden
tog vi en taxi ner till stan där vi mötte upp alla. Sen blev de mer drinkar, massa dans
skratt och så vidare.. Uuuunderbar kväll helt enkelt! Jag ääälskar att gå ut i bham :D

Söndag: Fett bakis! Va och käka lunch  me Michaela, de va va jag orkade haha.

Här hittar ni alla bilderna från Birmingham :)
http://www.facebook.com/album.php?aid=81786&l=a120e&id=648877287

Kommentarer
Postat av: - MARIA

Nä hon e rätt tjock nu :D hehe .. Han avr beräknad from. 12 jan, så de e lite över tiden ju ja -ler ..

2009-01-27 @ 00:08:52
URL: http://riiapiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0