Nu jävlar!

Då va de gjort, idag va jag och Michaela och skaffade gymkort :D
Blev simning idag, shit hade glömt hur kul de e att simma, jag simmade
på som en galning fast varenda muskel i kroppen värkte men jag fick
sån energi av de, helt sjukt igentligen. Michaela som inte alls va lika peppad
stannade mest i en hörna och glodde på mej  hahah..

Efter vi simmat färdigt så va de dax för bastu, ahh skööönt. Blev till och med
uppraggad av en kille inne i bastun haha, va e sannolikheten?

Imorron har vi vår första styrketränings session me vår personliga tränare,
han heter Thomas jag hoppas mest på att han e snygg hahahaa..

Nää kolla ett par avsnitt av family guy nu sen duschen sen kommer Dips
och hämtar mej..

Imorron e de helg :D woho

Kommentarer
Postat av: katta

vem vet, det är kanske thomas flink? ;) såg han föresten nu i veckan :P

2009-01-16 @ 09:36:19
URL: http://kiffao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0