Seeeeg

Usch ja, sorry för den kassa uppdateringen.. Har vatt seg helt enkelt..

Onsdag idag ja, va iväg tidigt imorse me Michaela, va i Coventry och
lämnade hennes bil på verkstaden. Sen till IKEA där jag laddade upp med
knäckebröd och hushållsost haha.. Blev en påse skumtomtar oxå hahah :D
Sen satte vi oss och tog en fika.


Sen va de hem och byta om och iväg till gymmet.. Usch de va skönt idag.
Svettades som en gris. Körde massa kondition idag sen blev de boxning
oxå, jag behövde göra av me lite aggrissioner... Naaaajs!
Sen blev de ångbastu för min del.. Älskar de, sen e de bra för hyn oxå.

Ohh förresten jag kommer hem till Sverige över påsk.. Kommer hem på onsdagen
den 8e och åker tillbaka måndagen den 13e såå de ska bli najs,, Massa mys
me min kise och vovve står på shemat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0