Hej hej

Känner ni hon som suger på att uppdatera?

Iaf en liten uppdatis e påväg nu ;P

Det har varit ett par hektiska veckor för mej, de e mycke man
vill hinna göra o se nu innan jag ska flytta hem. Nu förra helgen va
jag ju i London me Dips,  hade så sjukt roligt och mysigt..
Och jag gjorde något som jag e ganska stolt över fast även lite deprimerad
över, vi va på Harrods och jag hittade ett par UNDERBARA Gucci skor, Dips
snäll och underbar som han är erbjöd sej att köpa dom åt mej men jag
tackade nej, lite självrespekt får man ha. Det va alldeles för mycke pengar
det handlade om helt enkelt.. Ont i hjärtat men ändå stolt haha..
Istället fick jag han att köpa Gucci skor till sej själv :P

Aja London va underbart iaf o Dips e världens gulligaste, usch va jag
kommer sakna honom :(

Nu denna helgen som kommer blir de bröllop. Johan en av de svenska
killarna som bor här ska gänga sej o självklart e svenska maffian inbjuden
(dvs jag o Marcus lol) jag har en ny klänning dagen till ära dessutom haha :D

Aja nu ska jag gå o busa me mina pojkar, man får ju passa på att mysa me
dom så mycke de bara går, har ju bara 8 dagar kvar med dom :(

Ha de o vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0