Jag smääälter..

Värmen o sommaren har hittat till England, vem kunde tro
att man nästan kunde smälta bort här?? Men de gör man.
Termometern visar på 38 grader i solen o de e såå fuktigt.
Ingen höjdare alls, fast jag ska ändå inte klaga, jag älskar de :D

Idag har jag vatt i Stratford upon Avon, även känd som Shakespears
födelseort. Michaelas lillebror är och hälsar på så vi åkte dit och kollade
på Shakespeares gamla hus. Riktigt fint va de, fast väldigt smått, folk
kunde fan inte vatt långa på den tiden.. Najs va de iaf o Stratford är en
mysig liten stad. Efteråt blev de frappe på Starbucks innan vi åkte o käka
lunch.. Sen va de hem o gassa i solen lite...

Nu sitter jag här i köket me alla dörrar öppna o försöker att låta bli att smälta.
Det går helt enkelt inte att vara utomhus de e för varmt..

Ville oxå säga r.i.p till Kalle, du finns i mina tankar.. ♥


Kommentarer
Postat av: dannjella

kalle från kvidinge?

2009-07-01 @ 19:05:39
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: mamma

vi tänker alla på honom och hans föräldrar

Ta väl hand om dej kram Mamma

2009-07-01 @ 19:20:28
Postat av: annika

ursäkta nu hinner jag inte med, skulle du inte komma hem :P

2009-07-02 @ 11:15:07
URL: http://annika87hammar.blogg.se/
Postat av: annika

aha okej då hänger jag med lite mer :P

2009-07-02 @ 20:12:54
URL: http://annika87hammar.blogg.se/
Postat av: fredrik

hallå är du aldrig på msn eller

2009-07-03 @ 06:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0