Usch isch blörk

Jaha då sitter man här o glor o lyssnar på böle musik.
Igentligen borde jag ta tag i min packning men jag vill bara inte.
Om jag nu packar allt då e de liksom klart, då e jag ju redo att åka hem.
Och just nu känner jag inte alls för att åka hem. Lr jo på ett sätt gör jag,
jag saknar alla mina galna tjejkompisar där hemma och min familj..
Men fan de e jobbigt att lämna mitt liv här, Jag lämnar efter mej en underbar
familj som är som min egen, jag lämnar vänner som har kommit mej så nära
och jag lämnar Dips.. Attt lämna honom kommer bli såå jävla jobbigt..
Vi har träffats i snart 11 månader, de e en lång tid, de e de längsta jag varit
med en och samma kille (nu räknar jag bort idioten som aldrig va där ändå)
och vi har så hima kul tillsammans.. Usch de e jobbigt att bara skriva om de..

Ahhh det kommer att bli ett par tuffa dagar för mej nu, imorron säger jag
hejdå till min familj här då dom åker på semester på lördag.. Usch
va jobbigt allt blev helt plötsligt..

Nää nu måste jag göra nått innan jag gör mej själv galen me allt för många
tankar.. ha de

Kommentarer
Postat av: MARIA-

Jag & Franke ska ju bara så ge dig en kväll att minnas när du är hemma snäckan! :D Så du vet vad du kommer hem till igen, hehe.. Puss på dig

2009-07-31 @ 11:26:26
URL: http://riiapiia.blogg.se/
Postat av: dannjella

men du är så älskad här hemma också!!! <3 jag saknar dig, och längtar till du kommer hem. alex och danni utångar är ju bara för jävla bra eller hur?



men jag förstår verkligen ångesten över att lämna england.

2009-07-31 @ 12:17:32
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Fabi

REDBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULL!!!!!!!

2009-08-04 @ 08:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0