Måååndag

Jaha då va de måndag igen, denna dagen börja fan inte bra.
Fick veta när jag vakna imorse att Graham jobbar den dagen
jag ska åka hem, o det betyder att jag måste ta den jävla sega
bussen till Stansted.. PALLA den e sååå dryg.. Ikke lycklig!

Sen va jag i stan idag, har letat som en idiot efter ett par sköna
sandaler, hittade ett par helt okej idag på Topshop men tror
ni inte fan att jag glömt mina pengar hemma?? Jooo de e ju klart!

Gaaaaaahhhhhhh


Iaf, helgen; fredag va jag hemma hos Dips o kollade på världens
konstigaste film Donkey Punch udda som fan..
Sen i lördes började vi hemma hos Gary sen ner till stan på puben
Jag drack dock inget, har tappat suget för alkohol, hmm..
Söndag; ute i solen hela dage, åkte till parken, min dörrvakt kom
o hälsade på, sen middag o bio med Marcus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0