Man?

Jag har fått sååå många frågor om vem Dips e så jag tänkte reda ut
det en gång för alla..

Dips är en kille (lr ska jag säga man, han e trots allt 30) som jag dejtat
i 9 månader.. Han är född och uppväxt här i Rugby och han jobbar me
datorer (yeah I know, computer geek) Han är 187 cm lång precis så som
jag vill ha de och sen väger han närmare 100 kg muskler oxå precis så
som jag vill ha de hahaha.. 
Vi kommer iaf jätte bra överräns och han får mej att skratta.
Från början va de tänkt att de inte skulle va nått seriöst alls men efter
ett tag så förstod vi båda två att vi betydde mer för varandra än va de va tänkt.
Men vi vet ju båda att jag ska flytta hem väldigt snart och vi är överräns om att
vi ska fortsätta vara vänner efter de att jag åkt..
Jaa de va Dips historien de, hoppas det besvarade alla era frågor haha..

Nu ska jag återgå till att ligga i sängen o snora, mysigt som fan..
Hej då!

Kommentarer
Postat av: samantha

det va ju på tiden =) hahh

2009-06-11 @ 17:42:41
URL: http://samanthaaa.blogg.se/
Postat av: Fabi

Orka utelämna det som alla vill veta, SNUSKET!!

2009-06-12 @ 16:10:29
Postat av: Alex

Haha snusket får du vänta me tills jag kommer hem ;)

2009-06-12 @ 18:12:43
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0