Uppdatis

Jaha klockan är nästan 12 på natten men jag e klar vaken så jag tänkte
uppdatera om vad som hänt i helgen..


Fredag: Följde med Michaela till Leamington för vi skulle hämta hennes
kusin på tågstationen. När hon väl va upphämtad lulla vi runder ett tag
innan de va dax att åka hem.. Vid 8 på kvällen kom båda två hem till mej
och vi fixade till oss inför kvällen..
Vid 10 mötte vi upp lite folk på dirty duck där vi drack massor me öl och
ännu flera shots, Michaela o jag sjöng helan går o shottade som galningar.
Vid midnatt  ranglade vi vidare till The Bank där vi dansade tills stängning.
Sen sov vi alla tre hemma hos Fergus.

Lördag; Började med att Fergus fixade en riktig English breakfast till oss,
satt ute i trädgåren o åt.. Jätte mysigt. Sen bar de av till Coventry för lite
hederlig shopping. Jag hade lovat att hjälpa Fergus hitta lite nya kläder
så de gjorde jag med. Fick han till och med att köpa jeans (Fergus använder
aaaaldrig jeans) sen några nya tröjor o skjortor..
På kvällen va de dax för Aurores leaving party, drack några öl, va lite sociala,
lekte jag har aldrig osv osv.. Vid 1 tiden gick vi ner till The Bank där vi igen
dansade tills dom stängde.

Söndag: Sov rätt länge då jag inte fått många timmars sömn på fredanatten.
Vid 1 kom Michaela o hennes kusin o hämtade upp mej så åkte vi till Rugby
för lite shopping innan de va dax att lämna av kusinen på tågstationen.
Sen åkte Michaela o jag hem till mej där vi plöjde igenom två säsonger av
Sex and the city och så gick vi och köpte indisk take out.. Sååå gott!

Måndag: Legat o kollat en massa One tree hill avsnitt. Vid 5 tiden kom Dips
o hämtade mej, så åkte vi till en pub o käkade middag sen hem till honom
där vi bara har myst (han har vatt i Portugal så har inte sett han på länge)
Fick till och med en liten sak som han köpt i Portugal, en liten skit ful "plånbok"
i läder där de står portugal på hahaha.. (se bild nedan) Tanken som räknas..
Aja nu blir de sängen för mej.. Ses på fredag suckers! :D

Klicka för att förstora

Kommentarer
Postat av: mamma

ja den va riktigt ful

2009-06-23 @ 21:35:07
Postat av: Alex

Haha jaa de e den.. Man ska väl va tacksam ändå, tanken som räknas lr va e de dom säger :P

2009-06-23 @ 22:07:55
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0