Uppdatis

Sorry för den dåliga uppdateringen, jag har helt enkelt vatt upptagen.
Det har vatt sommar här i England o alla som känner mej vet om att
jag äääälskar att ligga o steka, så de e precis va jag har gjort..

Helgen har varit väldigt najs, i fredes låg jag i trädgården hela dagen
me mina pojkar (dom har haft lov) sen på kvällen kom Fergus o hämtade
mej o vi tog ett par öl medan vi väntade på Michaela o Nicolas.
Sen begav vi oss ner till stan där vi mötte upp hela gänget.
Massor me öl o redbullvodka och en massa dans o flörtande
innan jag vinglade bort till taxin vid 3 tiden..

Lördag, hade ställt väckarklockan på 10 då jag inte ville missa min
stekdag i solen.. Mådde ju inte mitt bästa men massor av vatten
o ännumera sol botade det hela.. Vid 3 kom Michaela o vi åkte in
till stan där vi satte oss på en uteservering.. Sen åkte vi ner till stan
då jag behövde köpa pads haha så mötte vi en vän till oss så vi gick
bort till parken o slog oss ner o snacka skit o mös i ett par timmar.

Sen va de att skynda hem då vi skulle möta upp folket senare på kvällen
fast först bjöd Michaelas familj på mat såååå gott..
Iaf in till stan där det blev öl o dans.. Det ska tilläggas att alla kommenterade
min solbränna haha.. Snygg e jag iaf!

Söndag, tog me oss pojkarna o åkte till rugby där vi gick till parken, nästan
hela gänget kom o joinade, vi spelade fotboll, solade o käkade glass..
En uuunderbar dag helt enkelt..

Idag, fint väder igen, jag har stekt igen, imorron fint väder, gissa va jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0