Illa

Jaha då va de söndag igen, känns som tiden springer iväg..

Blev inget London för min del, har haft cp ont i magen sen i fredes..

Istället såg helgen ut:
Fredag: Michaela o hennes kusin kom hit, vi lagade mat, drack öl
och fixade oss inför kvällen.. Sen hämtade vi upp Dips sen stan.
Först drog vi till Dirty Duck, sen Merchants och sen avslutade vi på The Bank.
Vid halv tre va jag döende av min mage så jag o Dips åkte hem..

Lördag: Stannade hos Dips nästan hela dagen, kom hem vid 5 tiden,
knaprade nårra piller och sen somna jag,, Vaknade vid halv 9 då jag fick
sms av Dips som fråga om jag ville komma o kolla film..
Så han kom o hämtade mej. Söt som han e hade han fixat en film och take out
mat till oss.. Skit bra film Taken tror jag den hette.. Efter filmen somna jag som
en stock..

Söndag: Precis käkat sunday roast så nu e jag propp mätt.. Har fortfarande ont
i magen så de blir bara en lugn söndag för min del..

Nää ska kolla nårra avsnitt av våra bästa år nu..
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0