Jupp jupp

Då har man dubbelt upp med goda nyheter..

Först, min huvudvärk tycks ha gått över (ta i träd)
Sen second of all, de ser ut som att vi har hittat en som ska ta över
efter mej.. Karin, en uuuung tjej som tar studenten nu i vår.. Vadå jag
känner mej last gammal helt plötsligt... Aja idag bokade vi iaf en biljett
så hon ska komma hit o hälsa på när mina boys har påsklov..
Jag kommer tillbaka från sverige måndagen den 13e sen kommer hon
på tisdagen.. Ska bli kul me litta svensk folk här, spec nu när Marcus har
gått o övergett mej :( (Jag vet att du läser bloggen så ha dåligtsamvete!)

De va allt för idag..
C ya!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Varför ska jag ha dåligt samvete för?? Jag ska ju vara i sverige i två månader...

2009-03-11 @ 15:38:50
Postat av: Therese

Heeej! :)

Jo, det är toppen med mig! Hur är det själv? :o

2009-03-11 @ 18:07:22
URL: http://thessires.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad trevligt att din huvudvärk är borta tänk då på mej min é kvar ha de gött kram mamma

2009-03-11 @ 18:34:29
Postat av: Maria

Hejsan :) Allt bra däröver? Kommer du hem i April? ;)

2009-03-15 @ 21:25:48
URL: http://frankiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0