Lycka!

De e vår, ja de e de fan tillochmed i regniga england e de vår..
Vi har haft kanon väder i stort sätt varje dag sen i lördes..

Vatt ute och cyklat me mina pojkar rund Draycote (en "sjö" lr va man ska kalla de)
både i måndags och idag, de e underbart, massa människor som e ute
och njuter av vädret o ahhh jaa de e bara underbart..

Fick ett kort av min mamma idag haha hon e störd haha
men i kortet fanns iaf mina tåg o båt biljetter till när jag ska hem :)
Jag har såååån hemlängtan nu, jag saknar min familj och mina två
bäbisar så otroligt mycke :/ Men nu e de iaf bara 21 dagar kvar ;D

Nu blir de lite tv innan de e dax för duschen, sen ska jag hem till
min kära Dips ikväll :)

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0