Uppdrag: STÄDNING!

Fy fan, nu e jag helt slut i kroppen.. Jag har lyckats städa mitt
tredjevärldskriget till rum.. Det tog faktiskt inte alls  så lång tid som
jag trodde, hmm en timme lite drygt.. Nu kan man iaf se golvet, spegla
sej i speglarna, se papperskorgen och inte nysa var minut för allt damm!
Jag känner mej riktigt nöjd faktiskt! Har börjat packa lite inför hemresan oxå.
Men de e svårt! Vafan jag vet ju inte va jag kan behöva de kommande
2½ månaderna! Än så länge har jag iaf packat ner; ett par stövlar,
ett par stövletter, vinterkappa,halsduk, lite underkläder, en bikini och en polotröja.
Hmm de får ju bli mer men vi får se va jag känner att jag kan klara mej utan..
Får väl packa ner lite fler skor och kanske några handväskor
(råkade ju köpa en ny idag, ooops)

Aja över till roligare saker, i helgen då jävlar smäller de, JAG SKA TILL LONDON
LÖRDAG TILL SÖNDAG!!!! Woho.. Det betyder, rundturer, shopping, mat,
nattklubbar och bara lyx! Uuuuuunderbart! E ni avundsjuka?
Jooo kom igen de vet jag att ni e :P

Förresten jag köpte ju en ny kamera för typ 3 veckor sen, tro inte fan att
fanskapet har gått sönder????!!!!!!!! Asså seriöst jag vet ingen som har sån
otur som mej när det gäller elektriska och tekninska saker som jag!
Va iaf o lämna in den idag, så jag får en ny om förhoppningsvis 2 veckor..
Tills dess har jag ju fortfarande kvar min gamla den som
mamma ska få.. Så mams jag lånar "din" kamera nu när jag drar till London :P

Nää ska slänga in en maskin tvätt nu innan Michaela o hennes kusin kommer
med indisk takeout :D Muuuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0