Helgen

Då va ännu en helg över..
Har  haft besök från sverige denna helgen, tjejen som ska ta över efter
mej har vatt och hälsat på.. Alltid kul me sverige besök.

I fredes åkte jag till Birmingham för en sista utekväll me min pingla
Rachel. Hon ska flytta till Norge på fredag så vi drog ner  på stan
o söp o dansa o allt annat som hör därtill..
Massor av gratis drinkar fick vi var vi än gick haha o vi kom in gratis på
alla barer o klubbar såå najs :D:D

Sen i lördags kom jag tillbaka till Rugby vid 1 tiden, hem o lägga mej ner i
två sekunder sen ringde Graham o fråga om jag ville följa me till hans syster.
Sagt o gjort.. Sen när vi kom hem fick vi slänga i oss maten för Michaela
kom o hämtade oss för vi skulle på fest hemma hos Elena..
En riktigt trevlig kväll me hela gänget samlat :)

Idag? Dööööd.. Har knappt sovit nått på hela helgen plus att jag haft en
rejäl huvudvärk oxå.. Woho

Nää mat nu, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0