Mega uppdatering!

Fredag: I fredags hade vi bestämt att vi skulle ha en rejäl utekväll då
Halyey som e en av aupairerna här ska åka hem. Vi började på den
indiska resturangen här i Dunchurch där det blev god mat, go dricka,
många skratt och uppassning..
Sen begav vi oss in till Rugby där vi mötte upp resten av gänget.
Det blev shottar, öl o cider i en jävla blanning.. Gott va de!
Sen drog vi vidare till The Bank där dörrvakten kallar fram mej
- Oh u wanna see my ID?
- No, do u have a boyfriend?
- Ehh no?
- Can I have a kiss?
LIKSOM VAFAN????? Jag blev helt paff men tack o lov räddade Gary mej haha.
Sen bestod resten av kvällen av dans dans dans o lite fler drinkar.
Vid 3 tiden ringlade vi in på MCdonalds och halv 4 va jag hemma hos Dips där
jag deckade haha..

Lördag: Va hos Dips mesta delen av dagen, åkte hem tog en power nap sen
va de dax för duschen för Dips hade en överraskning till mej.
Vid halv 9 kom han och hämtade mej, det slutade med att vi körde till
Northampton där vi gick på Japansk resturang ni vet sån där dom lagar
maten mitt  framför en när
man sitter ner, kocken va helt otrolig, flambera o kastade maten runt
o hade sej haha skit god mat o trevligt sällskap. Vid 12 va vi hemma igen o
då blev de en film innan de va dax att sova..

Söndag: Hade en riktig latis dag, gick inte upp förrän klockan va
närmare 4 haha. Sen va de hem o byta om sen kom Marcus o hämtade mej,
vi åkte o käka sen hem till honom där vi kollade Jalla Jalla,
haha sååå jävla bra :D

Aja de va min helg, haft en riktigt underbar helg måste jag säga..
Men nu e de måndag o de e dax att ta tag i sitt liv igen haha..
Nu ska jag tvätta! Ha de!

(Klicka för att förstora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0