Mmm

Sista tiden har jag inte mått så jävla bra. Jag känner mej nere o allmänt
deppig. Anledningen? Jo jag har åkt på världens hemlängtan..

Har gått o haft hemlängtan nu i över en månad.. Missförstå mej inte jag
har haft världens bästa tid här i England, utan tvekan, jag har en uuunderbar
familj som jag med handen på hjärtat verkligen älskar som min egen familj.
Sen har jag underbara vänner som förgyller mina helger men jag har varit
här så länge nu att jag känner att det är dax för ombyte..

Just nu känns de så hopplöst bara för jag vet att jag inte får lov att åka hem
förrän om 2½ månader vilket just nu känns som en mindre evighet.. :(
Jag vet att de inte e de men ahhh jag vill hem nu nu nu!

Aja då har man fått gnälla av sej lite..
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: dannjella

jag villl också hem igen, okej just nu är jag i sverige, men åker tillbaka i mrgon. flyttar hem om 39 dagar, borta bra men hemma bäst. saknar dig slyna!!!! <3

2009-05-23 @ 19:10:03
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0