Onsdag

Jaha då va de onsdag gott folk.. Fan va tiden går fort man hinner knappt
känna efter fan ;S

Igår fick jag iaf bokat min hemresa. Kommer hem sista helgen i Juni
då de även är  torpardagarna ;D Woho haha

Sen blir de förmodligen att jag flyttar hem för gott den första augusti..
Inte helt 100 men jag tror de blir då.. Skönt att man får hela augusti
hemma iaf.. Hoppas nu vädret blir kanon oxå :D

Va hos Dips igår, han åkte till Budapest idag, han har en lägenhet där
som han hyr ut (för tillfället till två tjejer från Helsingborg) och där har
tydligen vatt problem me rören så han ska åka dit o prata me han som
tar han om lägenheten.. Jag hjälpte att packa, lr ja jag stängde väskan och
påminde honom om passet.. Men vafan han får ju va tacksam för de lilla..


Ikväll CL Chelsea-Barcelona usch, jag e nervös som fasen.. Vi har förlorat
två viktiga backar o nu e de inte säkert att Henry kan spela heller.. Usch usch
men jag hoppas på mina grabbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0