Tidsfördriv..

Om 8 minuter ska jag bege mej o hämta mina muppar i skolan.
Sen jobbar jag ett par timmar men ikväll, ja då jävlar e jag ledig :D
Inte för att jag har nått planerat lr så men de e skönt att jag kan göra
nått om jag vill hahaha..

Barcelona tog sin första titel igår, dom vann Spanska Cupen :)
Kärlek kärlek kärlek. Nu fattas bara ligan o sen hade de ju faktiskt
vatt jävligt roligt om dom vunnit CL oxå fast jag tar de me en nypa salt
då Man U spelar äckligt bra fotboll för tillfället.. Aja hoppas kan man
ju alltid göra :D

Oh förresten min kära syster Rebecca fyller år idag, och det gör även
min slyna Dannjella <3 Grattis!

Nee klä på mej nu jupp!
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0