Onsdag även känd som min FÖDELSEDAG!!!

Då va man 23, känner mej inte så mycke äldre haha.. Tack för alla
gratulationer på facebook, msn, sms o allt annat :)

Idag har jag spenderat dagen med Tish, vi va en sväng i stan, där köpte
jag 3 presenter till mej själv haha (bild nedan på en av dom)
Sen köpte vi lunch som vi tog med oss hem till Tish :D

Sen va de dax för mej att åka hem. Va ju tvungen att va hemma när
mina ungar kom hem :D

Dips kom oxå en sväng innan för att ge mej mitt kort o chocklad.
Han har köpt ny bil så han tog med mej o pojkarna på en sväng.
Kan ju tala om att mina ungar satt me ett stort leende hela tiden.
Dom älskade hans bil hahah :D

Bild 1: fick chocklad av Dips, väskan han beställt till mej hade inte
kommit ännu haha
2,3 & 4: fick skor av Michaela, dom e riktiga killers, dom ska jag bara
använda en kväll när jag ska sitta ner haha
5: fick oxå läppglans av Michaela i form av en sko
6: köpte gladiator sandaler till mej själv, både i svart o vita
7: kortet jag fick av Dips
8: kortet jag fick av Michaela

Fick även kort av Tishs mamma o pappa men glömde de hemma
hos Tish.

(klicka för att förstora)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0