Söndag

Usch då va de söndag igen.. Det innebär ännu en vecka me jobb 24/7..
Jippie lyckliga lyckliga mej.. Fyller år gör jag ju oxå nu veckan som kommer.
På onsdag blir jag hela 23 år.. Usch fan snart e man 25, vilket e min skräckålder.

Aja helgen då? I fredes jobbade jag till 10, Dips va o hämtade Graham på tåg-
stationen sen kom dom hit o vi tog en öl, Dips o Graham snackade massa boring
data-snack sen fixade Dips min data. Naaaajs :)

I lördes mötte jag upp Tish o Gary i stan, käkade subway (mums) sen begav
vi oss hem till dom, Tish´s syster joinade en sväng oxå så vi snackade litta skit.
Sen bjöd dom mej på middag, älskar att va hemma hos Tish o Gary dom matar
alltid mej hahaha..

Efter maten så åkte Garys Xbox fram. Vi spelade nått bil spel, need for speed
lr nått sånt, jag suger men kul som fan va de. Dips kom oxå senare. Tror vi
satt o spelade Xbox i 5 timmar haha, en naajs lördag helt enkelt..

Nu e de snart Desperate housewives på tv sen nanna sängen.. Ha de gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0