Söööndag

Jaha då va de söndag o detta innebär en lååång jobbevecka för mej.
Graham åkte till frankrike idag o han ska va borta tills på fredagkväll
detta är OM flygfanskapen flyger igen annars blir han borta till den
30 april alltså fredag som följer.. PALLA!! Jag vill inte jobba så länge
jag kommer bli tosig i huvet :(

Helgen då? I fredes va jag, Gary o Peter på resturang. Blev italienskt.
Käkade världens godaste efterätt.. Ahh mmmm..
Efter de blev de nårra drinkar på stan. Spelade lite biljard
och fussball oxå. Jag vann:D  Va väl hemma vid 2 tiden..

På lördagen vaknade jag av att min pappi smsade mej o talade om
att dom köpt ny tv :D De va fanemaj på tiden!!! haha

Sen va de ut o lägga sej i trädgården för solen va framme, det resulterade
i en inte så snygg bränn för min del haha. Sen va jag en sväng i stan me
mina ungar så dom fíck köpt ett nytt spel till sitt wii :D

PÅ kvällen kom Dips och hämtade mej så köpte vi takeout o sen hem
till honom o kollade film. Tyvärr fick jag världens huvudvärk så jag
gick o la mej vid 12.. :(

Idag har de vatt trädgården igen, sen somna jag en stund på soffan för
min huvudvärk kom tillbaka, har pratat me min mammi o pappi oxå..

Aja de va allt för nu.. Ha de gott folk!

Här kommer lite bilder oxå, va ju ett tag sen jag la upp en bild.
(klicka för att förstora)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0