Torsdag

Då va de gjort! Jag behövde göra nått drastiskt haha..

Annars då? Idag har jag vatt hemma hos Tish o terrat henne o hennes
bebis i magen även känd som min guddotter :D Skit roligt för varje gång
jag pratar svenska till hennes mage rör ungen på sej :D Mega sött ju!

Sen har jag snackat litta skit me min kära lilla stora syster. Saknar mina
systar känner jag. Jag vill hem!!! HEM HEM HEM!!!!

Imorron e de helg, hoppas att de blir fint väder, eller iaf torrt då jag planerat
att ha mina nya högklackade mockaskor på mej. Jag ska nämligen ut o käka
midda o dricka nårra drinkar me Pete o Gary :D Naaajs!

Nää nu ska jag glo färdigt på family guy o trycka i mej de sista av mitt
marabou choklad innan de e dax för loppelådan.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0