Hej hej

Oh shit de va ett tag sen jag skrev här.. Helt ärligt så har jag inget sug att
skriva men får väl pela ner nårra rader så ni vet att jag lever..

Livet rullar på som vanligt. Jobbar, umgås, går på puben och shoppar..

Har även bestämt mej för att ta ett stort steg, berättar för dom som jag vill
ska veta ni andra, well too bad helt enkelt.. Inget e säkert o vill därför
helst hålla de för mej själv tills jag vet säkert!

Va finns de mer o berätta? hmm, well för er som inte vet kommer jag hem
en lång helg över påsk =) 4 dagar hemma blir de, ska bli sjukt najs då jag
saknar alla som tusan.. Min mammi o pappi ♥ o mina wonderbara vänner såklart!

Nee e smått uttråkad nu så ska sätta mej o pela lite me bloggdesignen..

Vi hörs folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0