Orolig :S

Asså jag har nog tatt mej vatten över huvudet igen..
Mina pojkar har sportlov denna veckan och från och med imorgon
så är det bara Henry som e hemma då Chris ska iväg o campa med
sin vän o hans familj. Men ialla fall, nu har jag på nån vänster lovat
Henry att vi ska baka en chockladkaka imorron.. Hur detta gick till
är jag inte helt säker på, jag kanske va halv sovande lr full lr ja nått??!

Men faktum kvarstår, jag måste alltså baka en kaka imorron? Ehh jag baka?
Nee de e inte min grej.. Och dessutom har ju inte Graham nårra mått lr
nått alls som jag behöver för att kunna baka.. WTF???!!!!!

aja jag återkommer imorron med fortsättningen på denna kniviga
historia.. Håll tummarna gott folk!

Kommentarer
Postat av: dannjella

du skulle ha haft mig där! jag gör världens godaste chokladkaka!

2010-02-16 @ 22:07:50
URL: http://kimdg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0