Uppdatering!

Då va de dax att skriva ner nårra rader här igen då..

I fredags så skulle jag igentligen gått på bio men de sket sej och jag va
ganska sleden så jag stannade hemma och gick o la mej runt 12 haha..

I lördes va jag först en runda i stan, köpte en ny klänning, mega najs
men inte böja-fram vänlig haha :D  Fick även inhandlat Chris födelsedags
present så de e undanstökat.

Sen va de hem o börja fixa sej för kvällen. Vid 7 kom Jose och hämtade
upp mej, åkte hem till honom där han fixa mat o så.. Vid 9 kom taxin
o vi begav oss in till stan för Christelles sista kväll i Rugby..
En rolig kväll fylld me nya människor, champange och dans.. Dock
va jag ganska sleden då jag va uppe kl 8 samma morgon. Så vid halv 1
begav jag mej hem till Tish o Gary som bjöd på kyckling burgare sen
somna jag gott på deras soffa..

Söndes så tog jag de lungt, på kvällen va jag hemma hos Dips o softa.

Och igår va jag äntligen på bio och fick sett min Wolfman, den sög dock
haha så de va a waste of time..

Idag mötte jag upp Christelle o Kelly för brunch, sista chansen att träffa
Christelle då hon flyttar tillbaka till frankrike imorron.. Efter de mötte
jag upp Tish så gick vi hem till hennes föräldrar o fikade..

Nu ska jag bara ladda inför min planerade tv-kväll.. Vi börjar me 90210
följt av Vampire diaries..

Oh håll tummarna för mitt älskade barca ikväll då de e dax för CL igen :D
Heja heja heja BARCA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0