Zzz zzz zzz

Jaha detta skulle va min första kväll tillbaka till friheten men icke..
Graham ringde igår o sa att han inte skulle komma hem förrän på fredag..
Jippie.. Jag dog lite.. Och nu ringde han igen o sa att han inte skulle va
hemma förrän runt 8 imorron kväll.. Vafan?! Jag som ska på överraskningsfest
klockan 8.. De blir inte så mycke av de känns de som.. Får väl dyka upp
sen lr så skiter jag i de helt o hållet.. Vi får la se.. Men är sjukt sugen på
att sminka mej, fixa håret o klä upp mej, har inte gjort de på länge nu..

Jaha nu blir de "Katie Price (aka Jordan) what happend next" på tv sen
visar dom Scream 3 haha, den e en klassiker I love my scream movies :D

De va allt för nu vi höres kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0