Heeelg :)

YES det är fredag igen mina vänner, de e najs, najs som fan skulle jag vilja säga!

Veckan som gått har vatt ganska lugn, Måndag hemma hos Dips o kollade film,
Tisdag va jag på bio o kollade Avatar i 3D, SÅÅÅ bra film. Jag e kär!
Efter bion åkte vi ner till Merchants där vi mötte upp Martin, Johan och Andy.
Onsdag åkte jag o Michaela till Leamington där vi shoppade loss, lr ja Michaela
gjorde, jag köpte en tunika på rean för 50 spänn! Sen blev de en fika innan
vi åkte hem. På kvällen blev det film hemma hos Dips igen, han har fått en
hårddisk FULL med massa filmer. Än så länge har vi bara sett 4 av dom där e
ca 495 till att se haha..
Igår, Dips igen haha. Film nummer 5 avklarad!

Idag då? Blir de lugn hemma kväll hemma hos Michaela. hon jobbar så jag
ebjöd mej att hålla henne sällskap.

Imorron, e inget 100 ännu men de har vatt snack om utgång i Leamington :)
Vi får la se va som händer o sker..

Trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0