Helg

Sorry för den dåliga uppdateringen, palla sitta på bloggen liksom haha..
Iaf, nu har de vatt helg, den va najs..

I fredags va jag först en sväng i stan, råkade köpa ett par skor.. :S
Sen hem till Tish i hennes nya lägenhet, mega mys. Hennes mamma kom oxå
och hjälpte till att måla, så vi spenderade dagen med att måla, skvallra och käka
resterna av Tishs mammas chocklad tårta :D
På kvällen bjöd Tish på mat, Gary joinade oxå.. Jag fick känna på bebisen i Tishs mage,
skit creepy haha.. Sen kom några vänner till Tish så vi drack nårra öl o snackade skit.
Sen kom Dips och hämtade mej, så kollade vi på Paranormal activity, men önskar att jag
aldrig sett den, fy fan säger jag bara.. :S

Lördes va jag o luncha me Michaela i stan, det följdes av lite shopping, jag investerade i ett
par nya jeans-leggings (vad skulle jag göra utan dom?)
På kvällen samlades en del av de gamla gänget för ett par drinkar i stan.. FY säger jag bara
alla bjöd mej på shots, ren jävla vodka.. Jag dör lite nu när jag tänker på de :S

Och igår spenderade jag dagen i sängen, kollade på en massa paradise hotell avsnitt..
På kvällen blev de bio me Michaela, kollade daybreakers, skit udda film :S

Idag blir de lungn hemma kväll för mej.. Jag ska plugga haha..

Kommentarer
Postat av: papps

va sa ja om fler sko.finns inte plats för fler hyller. HaHa

2010-01-11 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0