Liverpool

Då va de måndag igen, och jag har varit tillbaka i england i 2 veckor..

Helgen har varit helt underbar. Jag, Christelle och Emellie åkte till Liverpool.
Först åkte vi till Anfield (undrar vems idée de va haha) sen blev det
Beatles museum, Albert Dock och sen en liten tur genom staden.
På kvällen gick vi först o käka middag på en resturang där jag blev friad
till haha, vi fick även gratis shots och rabatt på notan :P De e inte helt fel o
va svensk :P

Senare mötte vi upp med Peter som oxå va i Liverpool för helgen. han o hans
polare visade oss runt och tog med oss till en massa olika barer :D
Vid halv 5 va vi tillbaka på vårt hostel där vi käkade mackor haha..

Dagen efter blev de en liten shopping tur innan vi gav oss av mot Chester,
en jätte mysig stad.

Va hemma igen vid 7 på kvällen, mega trött och med världens magont.
Gick o la mej klockan 9. Fast vaknade vid halv 11 av att jag knappt kunde
andas för de gjorde så ont i min mage..

Idag har jag inte gjort ett skit bara legat som en dö sill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0