Söööndag

Ja då va oxå denna helgen över. Har vatt en najs helg.

I fredes blev de hemma mys hos Michaela, vi köpte indisk takeout och
glodde på 3 filmer :) Dom visade Troja på tv så den va man ju tvungen
att glo på, mmm Brad Pitt mmmm...

Igår bar det av till Leamington, en stad ca 25 minuter från Rugby.
Först möttes vi upp hemma hos Martin för några drinkar (dock inte jag, jag
höll mej till vatten) det var jag och 6 killar, ni kan ju gissa samtalsämnena
som dök upp under kvällen.. :S
Vid halv 11 körde vi till Leamington där vi kom till en jätte mysig bar som
spelade underbar musik.

Asså en sak me england e tjejerna, och deras kläder, lr ska jag säga brist
på kläder. Jag känner mej som en nunna när jag går ut här. Klänningen
ska sluta precis under rumpan o helst ska tuttarna hänga ut oxå.
Och tjejerna i Leamington e nog de värsta jag sett hittills.. Jisses säger
jag bara.. Fryser dom inte? för inte fan har dom jackor på sej..

Aja en trevlig helg har de vatt iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0