Mars

Jaha kännde att de kanske va dax för ett inlägg.. Har inget
nytt att berätta direkt, livet rullar på som vanligt. Jag jobbar,
umgås med vänner, går på puben, går på bio osv osv.. Har tyvärr
inte blivit mycke shopping på sista tiden men tänkte ta igen de när
jag kommer hem till sverige, de e så mycke roligare att handla på
Gina Tricot när där inte e nån annan som har de (gina finns inte i UK)

Snart e de dax för en hemresa,  om29 dagar (men vem räknar?)
Kommer hem den 1a april o stannar hemma tills den 12e.. Ska bli
sjukt najs att få lite tid hemma med min familj o mina kära vänner.
Påskmiddag, utgång, vinkväll och fotboll är redan inplanerat :D
AHH va najs de ska bli att komma hem till min mammis mat mmm
dregglar nästan när jag tänker på de haha :D Och hon har lovat att
baka kanelbullar dessutom, alla som har smakat min mammis kanelbullar
vet att de finns inget bättre.. MUMS! Har en känsla av att Dannjella
kommer att slå ner dörren när hon får veta att det finns nybakta bullar
haha :D

Aja imorron e jag ledig ska gå på bio me Dips, vet inte va vi ska se
dock då jag inte kan bestämma mej, där e typ 5 filmer på bio
som jag vill se.. AHHHH

Fredag, hmm vet ej, kanske utgång lr kanske bio igen haha.
Lördag e de dax för Jons födelsedags fest, najs najs :)

Nee sova nu kanske..


Kommentarer
Postat av: dannjella

BULLARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

2010-03-04 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0