Skärpning!!

Okej den senaste veckan har jag fått skäll för min extremt dåliga
blogg-uppdatering! Skärpning på mej då!!

Okej, denna veckan har de inte hänt ett skit, jobbat hela veckan, kollade
på barca när dom spelade CL i onsdags, 4-0 :D Man tackar så nu e dom
vidare till nästa omgång o då möter dom Arsenal. Just det lag jag ska se
nästa lördag :D haha va e oddsen?!

Igår va jag hemma hos Dips och kollade film.
Och ikväll blir det bio me Peter, vi ska se Alice in wonderland i 3D :D
En lugn helg alltså. Helt i min smak då jag har ett fullpackat schema
de kommande 3 helgerna..

Iaf, jag kommer hem om 12 dagar om ni hade missat de, men de tvivlar
jag på att nån har missat haha..

Nee nu e de mat dax för mej. Jag uppdaterar imorron jag lovar! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0