Söndag

Fy fan säger jag bara, jag e för gammal för att va ute o ränna till
klockan 6 på morronen.. Men fy fan va kul jag hade igår :D
En av de bästa kvällarna i mitt liv!

Först va de ju fotboll som stod på schemat. Vi började dock me en drink
på St Andrews puben klockan va då runt 1 haha.. Begav oss till arenan vid
2 tiden och kollade på när lagen värmde upp..
Matchen va najs, resultatet va helt okej, och jag va ca 4 meter ifrån Fabregas
ahh naaajs, han e snyggare live än på tv haha..

Efter matchen gick vi tillbaka till puben för ytterligare några drinkar, sen
gav vi oss vidare till en annan pub där vi käkade middag.
Sen hem till Rachel där vi sminkade oss och vid 10 tog vi en taxi ner
till stan o bort mot en gay-bar :D De va de bästa jag vatt med om!
Gay killar e sjukt roliga o trevliga hahah.. Träffade faktiskt en straight
kille där oxå, Simon, han e jätte söt haha.. Har smsat hela dagen idag :P

Idag har jag bara ett ord att säga BAKIS, bakis som fan.. Usch.. De va
dock mer än värt de..!! :D

SNAAAAAART KOMMER JAG HEM!!!! 4 DAGAR BABY ♥

bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0