Måndag

Då va de måndag igen.. Idag är det exakt 3 veckor tills jag flyttar hem!
Jag kan fan inte vänta.. Jag vill verkligen hem nu. E så sjukt trött på typ
allt o alla här nu.. Jag vill HEM HEM HEM!!!!

I lördes va jag i Birmingham o hälsade på Rachel i hennes nya lägenhet.
Jätte mysig lägenhet för att va england haha. Sen blev de ju såklart utgång.
Jisses va vi pimplade sprit. Har nog inte druckit så mycke på as länge haha.

Vi började iaf på en 80tals bar där vi beställde in tillbringade me cocktails.
Sååå gott mmmm.. Sen drog vi vidare till Oceana. En as stor nattklubb
där resten av natten spenderades på dansgolvet. När mina fötter höll på
att dö gav vi upp och gick o köpte pommes med massor av vitlöksmajo
o åkte hem..

På söndagen gav vi oss till en pub där vi käkade sunday lunch innan de
va dax för mej att ta tåget hem till Rugby igen.

På kvällen åkte jag hem till Dips han fixade mat o så kollade vi film.
Eden lake hette den, en brittisk film som va helt sjuk.. Men ganska bra.

Idag har jag sovit, har vatt helt slut i kroppen o huvudet så har nästan
sovit bort hela dagen.. Inte alls bra!

Aja de va allt för nu, vi höres o synes!


(Klicka för att förstora)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0