Måndag

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Hmm kanske 1 e inte säker 

Vad tycker du om kärlek? Kul för dom som upplevt den

När kramade du någon sist? Imorse (mina muppar)

Saknar du någon speciell person?
Hela min familj

Har du svårt för att bli kär? Kan man lungt säga

Är du singel? Yes box

När fick du senast en komplimang? Idag

 
HAR DU NÅGONSIN:

 Varit medvetslös: Ett antal gånger jaa haha

Hånglat med nån riktigt ful: Hmm nee

Hånglat med fler än 50 pers: Herregud I have no idea

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha jaa

Gjort något riktigt dumt? Hmm snattat på OJ? haha

Gjort något du verkligen ångrar? Hmm nee inte va jag kan komma på

Åkt ambulans? Haha japp!

Gjort nåt olagligt? Snattat, köpt HB

Fått din mamma att gråta? De hoppas jag verkligen inte??

Slagit ner någon? Nee, en lavetta här o där bara

Skämts över dina föräldrar? Haha ja vem har inte?

Sagt jag älskar dig och menat det? Ehh ne

Tar du droger? ALDRIG!

Dricker du? Japp (ingen alkis dock haha)

Vilka kläder sover du i? Stor T-shirt

Vad hatar du verkligen? Spindlar, snö

Är du ensam nu? Nej mina muppar sover där uppe

Vill du gifta dig? Vet inte, tror det

Vill du ha barn? Ja men inte på länge än..!!!

 

 SENASTE PERSONEN SOM:

 Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Hmm min mammi tror jag

Fick dig att gråta? Min doktor haha

Du delade en dricka med? Ehh ingen?

Du gick på bio med? Dips

Skällde på dig? Tss ingen, skulle bara våga haha

Sa någonting till dig och vad var det? Chris: Good night Alex

 

 DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU: 

Gråtit? Nej!

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Nope

Köpt någonting? Nya glasögon

Sjungit? Satt o skråla till Rude boy innan¨

Saknat någon?
Jaa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0