Söndag

Jaha då va oxå denna helgen över..
Idag har vatt en fete bra dag, mest pga att mitt älskade Barca blev
spanska mästare idag :D ♥


Iaf, i fredes så åkte jag trots allt till BBQen. De hade det kära folket inte
väntat sej haha. Men de sket jag i, jag spenderade kvällen med Martin,
vi kollade i hans nya bok, en bok om var du kan åka på nudist semester
i england hahahaha ni skulle bara sett bilderna som va i den hahaha.

I lördes kom Martin o hämtade upp mej, han hade lovat mej en tur
i hans bil (caterham 7). Vi åkte runt ute på landet o bara njöt av de
fina vädret o den skit häftiga bilen. Vi stannade på ett tearoom mitt
ute i ingenstans o drack te innan vi gav oss hemmåt igen.

På kvällen blev de bowling, jag vann såklart, jag avslutade min
första serie med en trippel strike :D E du stolt pappi? :P

Sen efter de åkte vi ner till stan där dom öppnat en ny nattklubb
där alla mina älskade dörrvakter jobbar. (Baren dom jobbade på
innan blev nerlagd så dom har inte jobbat i rugby på 6mån)
De va så jävla kul att se dom, även om de flesta av dom inte kände
igen mej som brunett haha :P

Idag har jag vatt en snabbis i stan o hämtat ut mina nya glasögon.
Sen åkte Graham iväg till Frankrike o efter de tog jag med mej
ut ungarna på en cykel tur. Blev en lång en, en hel mil blev de :D

Nu e de snart dax för desperate housewives innan de e sängen.

Slänger upp lite bilder från helgen imorron.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: sara ;D

hhaha ja det kan jag göra. men dock inte som den jag hade då hahahahahah

2010-05-17 @ 15:28:45
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0