Okej då kör vi..

Jaha för väl börja med att säga att dethär med design är ju inte min grej!
Har suttit o fixat o trixat lite men blir inte nöjd, det ser ut som en riktigt amatör
blogg men det får helt enkelt duga for now!

Fredag imorron, en bra dag! Det betyder Drop in i salongen.
Tvätt klipp och styling för 99:- det är minsann inte illa!
Det blir dock bara en halv dag imorgon. Jag ska nämligen ha två
extensions kunder hemma på eftermiddagen :) Så det ska bli spännande!

Nej nu ska jag rota igenom garderoben för o se om man kan hitta nått att
ha på sej imorron..

See u later peeps!





Kommentarer
Postat av: kassiiie

jag kan hjälpa dig om du vill ha en specciell färg + design på din blogg :) bara säga till :)

2011-12-08 @ 21:17:54
URL: http://kassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0