Gäääääsp

Då va man nerbäddad i sängen. Måste verkligen sova typ nu bums på direkten MEN det lär inte hända. Nästan en veckas "ledighet" har satt käppar i hjulet o jag har vänt på dygnet..
Vetskapen att klockan ringer 06.00 imorron bitti hjälper knappast heller haha.

Satt precis o pratade med Michaela på skype. Satt och pratade lite gammla minnen från när jag bodde i england. Det är sjukt hur fort tiden har gått. Sista maj e det 2 år sen jag flyttade hem till sverige igen. Ibland känns det som om england aldrig har hänt, att det är en dröm bara. Men det har hänt o fy FAN va kul jag har haft! Om 15 dagar ska jag dit igen. Det är 1,5 år sen jag va där sist. Fy faaaaaaan vad jag längtar! Ge mej new look, boots, body care, pub mat, engelska, engelska människor o billig sprit :D det blir inte mycke bättre än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0