GAAHHHHHH

Gud vad jag har mycke att tänka på just nu! Min hjärna går på overload!!! Skolan, modeller, examen, projektarbete, examensarbete, england, eget företag, jobb, kunder, pengar....

Håller på att bli helt tokig! Såååå mycke att göra och såååå lite tid att göra det på!

Ska ju som bekant starta mitt egna företag och jag har verkligen noll koll! Har försökt ringa till Skatteverket men är typ alltid nummer 100656865 i kö!!! Får göra ett nytt försök på måndag så jag kan komma igång nån gång! Mycket som ska fixas ju! Produkter som ska införskaffas, färger, material osv osv..

Och inte nog med detta, examen hänger över en som en mörk skugga! Vill verkligen bara få de överstökat nu så jag kan börja jobba o ha blödande magsår över det istället haha.

aja idag e det lördag o jag ska inte göra ett skit! Funderar på ett sagan om ringen marathon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0