JOBB :D:D:D:D

Nu kan jag äääääääntligen berätta den goda nyheten! Den 1a Juni börjar jag jobba på den underbara salongen Catflash som ligger på Bruksgatan i Helsingborg :D Fyyy vad jag ser fram imot det!
Catta o Stina som har salongen är sjukt trevliga och roliga människor. Dom är typ lika sjuka som mej så det kan ju fan inte gå fel! Ahhhhhh kan inte beskriva känslan jag har i kroppen just nu!!! Total jävla lycka!!!!

Ni hittar salongen på www.catflash.se  och även på facebook bara sök på Catflash :)

Så den 1a juni alltså förväntar jag mej att ni ligger på telefonen o bokar en tid hos mej! Det är ju alltid roligt att göra sej snygg o fin till sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0