Hårfärg!!!!

Idag provade jag den medt fantastiska produkt någonsinn!!!! Grazette of sweden's hårmask med färg. Helt underbar! Mitt hår har sedan blekningen inte riktigt tagit åt sej av färgen sen jag blev brunett. Den har varit lite transparent o "dassig". Men nu jävlar nu är där glans och till och med topparna har fått fin färg!

Det är som sagt bara en inpackning med färgpigment o håller i ca 5 tvättar men den är dryg o super bra! På vår salong kostar den typ 170kr (inte helt säker dock) men tror priset ligger där omkring.

Imorgon är det jag som ska köpa hem en i färgen Mahogney. Finns i 8 olika nyanser tror jag de va. Så till er som vill ha lite glans o "fylla" på med lite färg är denna SUPER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0