Helg!

Shit då va det redan söndag.. Va hände? Jag har iaf haft en vääääääldigt lugn helg då jag i min naiva tro trodde att min envisa förkyldning skulle ge med sej men icke!

Fredag va jag som jag skrivit innan en sväng hos Mika o hennes man o klippte dom efter skolan sen va de rakt hem på soffan med en påse riesen o bara chilla.

Lördag klippte jag för glatta livet Maria, Urban, Sebbe o pappa blev snygga i håret :) På kvällen blev det takeout o massa 90-tals filmer med Tamara.

Och idag bjöds det på nybakade scones till frulle sen har jag varit o shoppat :)
Skulle igentligen bara köpa ett jätte fint halsband på gina men det blev oxå 2 tröjor, 1 transparent skjorta, 2 linnen o 1 par leggings. Sen fick jag lite kammar o en trimmer av mamma o pappa <3

Nu blir de soffmys med mina bebisar!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0