Torsdag!

Gud villken dag! Den har varit lång och den har varit påfrestande! Men jag har fått mycket gjort och det är skönt!
Hade en herrklipp i salongen imorse, av nån anledning har jag kännt mej lite anti mot just herrklipp lr rättare sagt sax över kam. Dock har jag fått VG o VG+ på mina senaste herrklipp så det går frammåt! :)
Sen hade jag sling&damklipp på eftermiddagen o de gick oxå skit bra :)

Imorgon e det fredag! Kan man annat än jubla? Det blir en sväng i skolan, ska arbeta av några moment till så man inte kommer back.. Ska övertala Madde att låta mej klippa henne så jag kan checka gradering av listan :P
Sen blir det taco mys hemma med mamma o pappa på kvällen :)

Nää nu ska jag återgå till att kolla på Revenge. Jag älskar den serien alltså! Sen är det The River efter :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0